Imagin, la nova plataforma de CaixaBank dirigida a infants i joves

La nova plataforma tindrà tres aplicacions diferents orientades a infants, adolescents i joves amb l'objectiu d'oferir continguts digitals, avantatges i ofertes financeres als seus usuaris

CaixaBank ha presentat imagin, una plataforma pionera digital dedicada a infants, adolescents i joves amb l'objectiu de crear serveis digitals, tant financers com no financers, a aquest públic. D'aquesta manera, imagin pretén donar un impuls al creixement i fidelització de joves que busquen noves tecnologies pel seu dia a dia, mitjançant 3 noves aplicacions mòbils.

Així doncs, CaixaBank ha posat a la disposició dels més petits imaginKids, una aplicació per a infants entre 0 i 11 anys en la qual, mitjançant jocs, es fa una educació financera orientada a l'estalvi i als conceptes bàsics. A més, aquesta aplicació, oberta i gratuïta per tothom, oferirà continguts d'entreteniment com series o jocs perquè l'experiència dels infants sigui més completa.

D'altra banda, l'entitat financera ha presentat imaginTeens, una aplicació orientada a adolescents entre 12 i 17 anys, l'objectiu de la qual és donar solucions als adolescents per a les seves primeres compres i encaminar-los a la gestió de les finances personals, ja sigui la possibilitat de visualitzar el saldo del seu compte o el control de la paga familiar, a més de la possibilitat d'utilitzar una targeta de prepagament amb funció de control parental activada.

Finalment, CaixaBank ha presentat també imagin, una plataforma per als majors de 18 anys que inclou serveis financers i no financers, com continguts digitals i experiències. Amb això, imagin oferirà continguts digitals vinculats amb la música, els videojocs, les tendències i la tecnologia, facilitarà als usuaris avantatges especials en l'àmbit dels viatges o la mobilitat i desenvoluparà una oferta de productes financers per cobrir les necessitats d'estalvi i de finançament dels joves que han entrat a l'edat adulta.

67936

CaixaBank presenta 3 aplicacions per oferir continguts digitals, avantatges i ofertes financeres als seus usuaris. FOTO: Cedida


Amb tot, imagin inicia el seu periple amb una base de 2,6 milions d'usuaris (entre els quals hi ha els usuaris del banc exclusivament mòbil imaginBank com els clients del segment infantil i juvenil de CaixaBank) amb la intenció de créixer i oferir continguts digitals, avantatges i ofertes financeres als seus usuaris.

 
Comentaris

Destaquem