Amb la inclusió de Lloyds, SabadellSolbank incrementa un 26% el seu volum de negoci, que arriba als 7.300 milions d’euros, i un 15% el nombre de clients que supera els 400.000 i que bàsicament són de nacionalitat britànica i del centre i el nord d’Europa.
Amb la marca SabadellSolbank, Banc Sabadell passa a tenir una xarxa comercial de 108 oficines i augmenta la quota de mercat en estrangers no residents fins al 21%, consolidant així el seu lideratge en aquest segment. L’acord entre Banc Sabadell i Lloyds es va formalitzar l'estiu passat. El valor de l’operació es va establir en 84 milions d’euros i es va liquidar mitjançant el lliurament de 53,7 milions d’accions de Banc Sabadell, que van convertir el grup bancari Lloyds en un accionista estable de l’entitat.
Les integracions de Banc Sabadell
Des del 2000 Banc Sabadell ha culminat diferents integracions de bancs d'arreu del món com Banco Herrero (2000), Banco Atlántico (2004), Banco Urquijo (2006), TransAtlantic Bank de Miami (2007), Negoci de BBVA a Miami (2008), Mellon United Bank de Miami (2009), Banco Guipuzcoano (2010), Lydian Private Bank de Miami (2011), Banco CAM (2012), Banco BMN a Catalunya i Aragó (2012), Banco Gallego (2013), Xarxa espanyola de Lloyds Banking Group (2013), Negoci de banca privada de Lloyds BG a Miami (2013) i JGB Bank de Miami (2013).
Les xifres del 2013
Al 2013 l'entitat va tancar amb uns resultats tres vegades millors que l'any anterior i va obtenir un benefici net de 247,8 milions d'euros, tot i la reducció del 2,9% del marge financer, el d'interessos fins als 1.814 milions. Un descens que s'hauria produït pel pagament d'interessos per dipòsits que s va dur a terme el 2012 per captar diners de clients el el moment de la compra de la CAM. A més, preveu triplicar la rendibilitat i el benefici, augmentar un 20% el crèdit a empreses, malgrat que el nivell de crèdit total encara caurà un 2%.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok