Sant Cugat Empresarial presenta nova imatge com a eina per a les empreses

L'associació d'empresaris santcugatencs ha presentat la nova proposta aquest dimecres 29 d'octubre al Sant Cugat Trade Center

El Sant Cugat Trade Centre estrena imatge amb un nou web i un nou logo. L'objectiu d'aquesta nova estratègia comunicativa és la de generar dinàmiques de comunicació interna i externa entre els empresaris adherits a l'associació empresarial santcugatenca. Tal com ha explicat el president de Sant Cugat Empresarial, Frederic Boix, durant la presentació de la iniciativa aquest dimecres, 29 d'octubre, al Sant Cugat Trade Center. Boix també ha afegit que l'entitat aposta per la presència a les xarxes socials, sobretot a twitter, pel seu caràcter immediat i linkidin, per estar encarat a la basant professional.

D'aquesta manera, Boix ha assegurat que la comunicació és una part important de l'associació. "Nosaltres canviem amb el món, havíem establert una estratègia de comunicació, i ara ens posen, amb la mesura que és possible més, endavant. I això correspon a aquesta nova estratègia". Per la seva banda, el vicepresident de Sant Cugat Empresarial, Manel Farrés, ha afegit que hi ha un canvi d'imatge amb el logotip, ja que "marca una nova etapa i una sèrie de valors que es volen transmetre". També, ha dit que el web es presenta com un "instrument clau per interactuar de manera més directe amb els associats".

L'associació té actualment 140 empreses adherides. En aquest sentit, boix ha afegit que els associats han augmentat en un 10% des de principis del 2014. 

 
Comentaris

Destaquem