Les obres del Quart Cinturó per unir el Penedès i el Baix Llobregat amb el Vallès Occidental i Oriental queden del tot aturades amb la congelació dels pressupostos dedicats a aquesta infraestructura que ha aprovat el Ministeri de Foment. Només es destina una partida de 3,8 milions d'euros al tram entre Olesa i Viladecavalls que es va aturar l'any 2010.
Aquesta autovia, que es coneix com la B-40 hauria de tenir 47 kilòmetres de llargada però amb dos dels seus trams oberts des de fa dos anys i mig, només estan construïts 6 kilòmetres que uneixen Abrera amb Olesa i Viladecavalls amb Terrassa. La previsió pel tram entre Olesa i Viladecavalls s'havia de tenir enllestit el 2015 però amb els 3,8 milions d'euros que s'hi destinaran aquest any, no acabaran fins al 2017. No passa el mateix amb el tram de Terrassa a Granollers que encara està pendent d'estudi per unir-se amb l'AP-7 i la C-60 a la Roca del Vallès.
La construcció de la ronda del Vallès ja es va projectar l'any 1966 i hauria de fomentar el creixement econòmic i industrial d'aquestes comarques catalanes però que a hores dara encara queden molt per fer.
Aquesta autovia, que es coneix com la B-40 hauria de tenir 47 kilòmetres de llargada però amb dos dels seus trams oberts des de fa dos anys i mig, només estan construïts 6 kilòmetres que uneixen Abrera amb Olesa i Viladecavalls amb Terrassa. La previsió pel tram entre Olesa i Viladecavalls s'havia de tenir enllestit el 2015 però amb els 3,8 milions d'euros que s'hi destinaran aquest any, no acabaran fins al 2017. No passa el mateix amb el tram de Terrassa a Granollers que encara està pendent d'estudi per unir-se amb l'AP-7 i la C-60 a la Roca del Vallès.
La construcció de la ronda del Vallès ja es va projectar l'any 1966 i hauria de fomentar el creixement econòmic i industrial d'aquestes comarques catalanes però que a hores dara encara queden molt per fer.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok