El mitjà digital del TOT Sant Cugat continua creixent mes rere mes, arribant, així, a ser líder d'audiència en l'àmbit local. El mes de setembre ha obtingut la xifra rècord de 41.300 (segons dades d'OJD). El segon mes amb més visites va ser el passat abril amb 36.333 usuaris exclusius. Segons OJD, l'empresa auditora dels mitjans de comunicació de tot l'Estat espanyol, les altres capçaleres del mateix sector estan per sota del TOT. Per exemple, el TOTmataro ha arribat a 21.000 usuaris el mateix mes, o lafura.cat (Tarragona) n'ha obtingut 17.000 o Molletalama.cat, 4.000.
Les notícies més llegides del mes de setembre són les següents:
Visites: 69.923
Visitants exclusius: 41.312
Pàgines vistes: 176.082
Pàgines / Visita: 2,52
Duració mitjana de la visita: 2 minut i 6 segons
Percentatge de rebot: 65,54%
Percentatge de visites noves: 49,24%
Ciutat des d'on es visita més el web: Barcelona amb 41.000, al segona Sant Cugat i després Madrid, Sabadell, Terrassa, Girona, Rubí, Granollers i Tarragona.
El més visitat
Amb una mitjana diària de 2.000 usuaris al dia, la secció més visitada del web és l'apartat Notícies, seguit dels Classificats on es publiquen els petits anuncis per trobar feina, per vendre el que sigui, per llogar o comprar un habitatge, i fins i tot des del web pots publicar-lo. A Sant Cugat el comerç té un pes molt important i es reflecteix amb l'interès de la ciutadania a saber quin restaurant pot anar a menjar avui, o quina perruqueria portarà al seu gos, o a quina escola anirà el seu fill. D'aquesta manera, l'apartat de comerços del TOT rep moltes visites perquè hi troba de tot. Les ofertes també són dels continguts de més interès. La majoria d'elles són exclusives del TOT. Són d'una setmana de durada i en el mateix comerç, si s'ensenya l'oferta des de la versió mòbil del TOT, ja es pot consumir. Altres seccions destacades per l'afluència de trànsit en línia són: Activitats, hemeroteca, on es pot consultar l'edició impresa del TOT, amb més de 27 anys d'experiència al sector serveis i amb 22.500 exemplars setmanals. Per cert, el TOT també fa vídeos i ara els pots veure aquí.
Les notícies més llegides del mes de setembre són les següents:
- Mor un home a l'arribada de la Mitja Marató
- Atraquen el Viena a punta de navalla
- Els santcugatencs també fan història
- La cantant Nina obre NinaStudio a Sant Cugat
- Majoria silenciosa (article d'opinió de Ignacio Fuentes)
- Quart descarrilament dels ferrocarrils a plaça de Catalunya
Visites: 69.923
Visitants exclusius: 41.312
Pàgines vistes: 176.082
Pàgines / Visita: 2,52
Duració mitjana de la visita: 2 minut i 6 segons
Percentatge de rebot: 65,54%
Percentatge de visites noves: 49,24%
Ciutat des d'on es visita més el web: Barcelona amb 41.000, al segona Sant Cugat i després Madrid, Sabadell, Terrassa, Girona, Rubí, Granollers i Tarragona.
El més visitat
Amb una mitjana diària de 2.000 usuaris al dia, la secció més visitada del web és l'apartat Notícies, seguit dels Classificats on es publiquen els petits anuncis per trobar feina, per vendre el que sigui, per llogar o comprar un habitatge, i fins i tot des del web pots publicar-lo. A Sant Cugat el comerç té un pes molt important i es reflecteix amb l'interès de la ciutadania a saber quin restaurant pot anar a menjar avui, o quina perruqueria portarà al seu gos, o a quina escola anirà el seu fill. D'aquesta manera, l'apartat de comerços del TOT rep moltes visites perquè hi troba de tot. Les ofertes també són dels continguts de més interès. La majoria d'elles són exclusives del TOT. Són d'una setmana de durada i en el mateix comerç, si s'ensenya l'oferta des de la versió mòbil del TOT, ja es pot consumir. Altres seccions destacades per l'afluència de trànsit en línia són: Activitats, hemeroteca, on es pot consultar l'edició impresa del TOT, amb més de 27 anys d'experiència al sector serveis i amb 22.500 exemplars setmanals. Per cert, el TOT també fa vídeos i ara els pots veure aquí.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok