El mes de febrer ha estat un mes mogut pel què fa als successos a Sant Cugat. Els santcugatencs els preocupa el què passa a la ciutat i més si afecta a persones. El mes de febrer el web del TOT ha aconseguit la xifra rècord d'audiència de 48.183 usuaris únics segons dades facilitades per OJD, l'empresa auditora dels mitjans de comunicació de tot l'Estat espanyol. Aquesta xifra representa un 30% més respecte el mes de gener. Els usuaris únics és el nombre de visitants no duplicats (comptabilitzats només una vegada) que han accedit al lloc web durant un període de temps en concret.
D'aquesta manera, el TOT es consolida com a mitjà local de comunicació en línia líder a la ciutat i confirma el resultat de l'última onada de l'Observatori Sociològic encarregat per l'Ajuntament, en què els santcugatencs enquestats (més de 1000) diuen que utilitzen el mitjà local del TOT per informar-se del què passa a la ciutat quan naveguen per Internet.
Els continguts més visitats
La notícia de la dona que va entrar a la comissaria dels Mossos d'Esquadra i va encanonar a un agent és la més llegida del mes de febrer. La segueix la de l'incendi d'un magatzem de Mercantic de 1.000 m2 que va cremar tallers d'artista i 7 mil llibres de la mítica llibreria de vell Canuda. Però no tot són successos, la mort del fotògraf santcugatenc Jordi Fonolleda a principis de mes o l'entrevista al director general de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvamentso Ramon Parés són les notícies que han rebut més visites aquest últim mes. A més, el web del TOT té una secció de vídeos, i un dels vídeos més vistos el mes de febrer ha estat el cedit pel santcugatenc Octavi Galceran de l'aplec de Sant Medir dels anys 60.
Les seccions més vistes
La secció del web que rep més visitants és la de Notícies, i la precedeix els Classificats amb la borsa de treball i la immobiliària. Una secció en la que el propi usuari pot publicar un petit anunci ja sigui per oferir o per demanar alguna cosa. La secció de Comerç també és de les més vistes, amb continguts de qualitat dels diferents comerços de la ciutat i amb publireportatges enfocats als gustos dels santcugatencs. L'hemeroteca també és una de les parts més visitades, on es pot consultar l'edició impresa del TOT, amb més de 26 anys d'experiència al sector serveis i amb 22.500 exemplars setmanals. La secció d'Activitats on es publiquen els actes més destacats de Sant Cugat per a tots els públics, també és de les més visitades. Les ofertes també són dels continguts de més interès. La majoria d'elles són exclusives del TOT.
D'aquesta manera, el TOT es consolida com a mitjà local de comunicació en línia líder a la ciutat i confirma el resultat de l'última onada de l'Observatori Sociològic encarregat per l'Ajuntament, en què els santcugatencs enquestats (més de 1000) diuen que utilitzen el mitjà local del TOT per informar-se del què passa a la ciutat quan naveguen per Internet.
Els continguts més visitats
La notícia de la dona que va entrar a la comissaria dels Mossos d'Esquadra i va encanonar a un agent és la més llegida del mes de febrer. La segueix la de l'incendi d'un magatzem de Mercantic de 1.000 m2 que va cremar tallers d'artista i 7 mil llibres de la mítica llibreria de vell Canuda. Però no tot són successos, la mort del fotògraf santcugatenc Jordi Fonolleda a principis de mes o l'entrevista al director general de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvamentso Ramon Parés són les notícies que han rebut més visites aquest últim mes. A més, el web del TOT té una secció de vídeos, i un dels vídeos més vistos el mes de febrer ha estat el cedit pel santcugatenc Octavi Galceran de l'aplec de Sant Medir dels anys 60.
Les seccions més vistes
La secció del web que rep més visitants és la de Notícies, i la precedeix els Classificats amb la borsa de treball i la immobiliària. Una secció en la que el propi usuari pot publicar un petit anunci ja sigui per oferir o per demanar alguna cosa. La secció de Comerç també és de les més vistes, amb continguts de qualitat dels diferents comerços de la ciutat i amb publireportatges enfocats als gustos dels santcugatencs. L'hemeroteca també és una de les parts més visitades, on es pot consultar l'edició impresa del TOT, amb més de 26 anys d'experiència al sector serveis i amb 22.500 exemplars setmanals. La secció d'Activitats on es publiquen els actes més destacats de Sant Cugat per a tots els públics, també és de les més visitades. Les ofertes també són dels continguts de més interès. La majoria d'elles són exclusives del TOT.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok