Aquest setembre fa dos anys que el jove restaurador Raúl Sánchez va agafar les regnes de Foodies, un restaurant situat al costat de l’estació de Valldoreix que ha crescut fins a duplicar les reserves des de la seva entrada. El secret, diu, és clar: “Treballar, treballar i treballar”. El projecte té una essència absolutament familiar: la seva mare i la seva tieta són a la cuina, la cosina a la sala, i el germà coordina l’equip de cambrers. “Jo sempre dic que ma mare és la cap”, explica Raúl.
Una cuina que aposta per la proximitat
Foodies ofereix una cuina casolana, feta al mateix local i sense recórrer a plats preparats. Des dels llagostins fins a les croquetes, tot es treballa artesanalment.
Sempre innovant
Entre les novetats hi ha el pop a la brasa amb parmentier de patata i kale fregida, els torreznos i les pastanagues rostides, que primer es proven al menú i després passen a la carta.
El menú del migdia, un èxit
Un dels punts forts del restaurant és la rapidesa del servei: molts clients hi van a dinar i valoren poder gaudir del menú en només 10 o 15 minuts, sense renunciar a la qualitat. Al juliol, Foodies va viure jornades de fins a 100 coberts al migdia i a la nit, un ritme intens que l’equip assumeix amb professionalitat i bon humor.
Un restaurant amb identitat pròpia
Sánchez, que treballa a l’hostaleria des dels 16 anys, confessa que al principi el va espantar la gestió i la responsabilitat del negoci. Però amb el temps i l’ajuda de la família, ha consolidat un restaurant amb identitat pròpia. El seu objectiu és mantenir la qualitat, millorar petits detalls i continuar fent que els clients se sentin com a casa.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok