L'any 2013, la plataforma FemVallès va presentar en públic la proposta Vallès 20x2020 amb l'objectiu d'assolir una millora notable de la qualitat de xarxa de les línies existents al Vallès en el marc del seu funcionament metropolità. El pla aconsella la construcció de 20 noves estacions en les línies existents del Vallès de cara el 2020, totes elles a l'aire lliure.
Ara, l'Autoritat del Transport Metropolità de Barcelona recull el testimoni i ha posat a licitació la redacció de l’Estudi Informatiu per a estudiar, en un context de rendiment i cost, la proposta FEMVallès de construir noves estacions ferroviàries al Vallès.
La plataforma FEMVallès està promoguda per les patronals Cecot, CIESC, la UEI i l’associació Via Vallès.
Potenciant el Vallès
Els estudis de FemVallès, mostren la comarca com la primera concentració industrial del país (genera el 25,6% de valor afegit brut industrial català), alhora que seu important de centres tecnològics. Des d’un punt de vista econòmic, per tant, el que succeeix al Vallès és absolutament decisiu per al progrés del país.
Les conclusions de FemVallès van en el sentit de matèria de mobilitat al Vallès i que planteja la formació completa de 4 grans nodes ferroviaris amb possibilitats d’estacions d’enllaç, connexió amb bus i aparcament i també la creació de noves estacions. Aquests nodes completarien la xarxa entre Martorell i Granollers passant per Mollet, node ja existent.
Ara, l'Autoritat del Transport Metropolità de Barcelona recull el testimoni i ha posat a licitació la redacció de l’Estudi Informatiu per a estudiar, en un context de rendiment i cost, la proposta FEMVallès de construir noves estacions ferroviàries al Vallès.
La plataforma FEMVallès està promoguda per les patronals Cecot, CIESC, la UEI i l’associació Via Vallès.
Potenciant el Vallès
Els estudis de FemVallès, mostren la comarca com la primera concentració industrial del país (genera el 25,6% de valor afegit brut industrial català), alhora que seu important de centres tecnològics. Des d’un punt de vista econòmic, per tant, el que succeeix al Vallès és absolutament decisiu per al progrés del país.
Les conclusions de FemVallès van en el sentit de matèria de mobilitat al Vallès i que planteja la formació completa de 4 grans nodes ferroviaris amb possibilitats d’estacions d’enllaç, connexió amb bus i aparcament i també la creació de noves estacions. Aquests nodes completarien la xarxa entre Martorell i Granollers passant per Mollet, node ja existent.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok