L'Oficina d'Atenció Ciutadana posa en marxa un programa de cita prèvia

A més, també ha entrat en funcionament el twitter del 010, amb la voluntat de llançar missatges entre la ciutadania

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) ha engegat un pla de cites prèvies amb la voluntat d'esglaonar l'afluència de ciutadans que requereixen d'aquest servei. La petició d'hora es pot fer a través del telèfon 010 o al mateix OAC, sigui el de l'Ajuntament, l'EMD o el que hi ha als districtes. Durant aquest estiu el servei de l'Ajuntament va provar el funcionament de cites prèvies amb un "temps estimat d'espera de 0 minuts", segons ha confirmat Gemma Foj, cap de servei d'Atenció Ciutadana.

A més, també ha posat en marxa el twitter del 010 amb la voluntat de llençar missatges entre la ciutadania, estar més a prop dels joves que utilitzen les xarxes socials i "que els ciutadans puguin avisar d'emergències", ha explicat la regidora de Comunicació i Informació i Atenció Ciutadana, Joana Barbany.

Més de 50 visites al dia
L'OAC va entrar en funcionament al juny de 2002. En tot aquest temps s'ha atès més de 500.000 consultes. Mensualment el servei rep unes 5.000 consultes al mes, el que suposa més de 160 usuaris cada dia. Un total de 12 persones formen la plantilla de l'OAC i 7 al telèfon d'informació 010. Actualment a través d'aquest servei es pot resoldre dubtes, demanar informació sobre el municipi o accedir a tràmits municipals, ja sigui de manera presencial, per telèfon o via internet.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem