Les Escoles Universitàries Gimbernat i l’empresa santcugatenca Cyberall Group han signat un acord per cercar el talent audiovisual. L'acord farà que els alumnes del Màster de Disseny Multimèdia competeixin per crear el vídeo corporatiu del grup. Així ho han escenificat el director general de l’empresa santcugatenca, Dangel Salazar, i el coordinador d’Estudis de Multimèdia i Formació de Postgrau de l’Escola Universitària d’Informàtica Tomàs Cerdà, Manel Taboada, en la signatura d'un conveni, que té per objectiu desenvolupar projectes educatius conjuntament. D'aquest programa, el concurs és el primer intercanvi i pretén trobar talent audiovisual entre els alumnes de l’Escola Universitària d’Informàtica.
El concurs és una recreació d’una licitació d’un encàrrec d’una empresa, igual com passa a la vida real. Cada grup actuarà com una productora que haurà de presentar un projecte per aconseguir el contracte. Els estudiants hauran de complir amb els requisits de contingut i de creativitat exigits per l’empresa.
Taboada, Coordinador de Formació de Postgrau de l’EUI Tomàs Cerdà, ha donat valor a què els estudiants facin un cas real, competint amb altres productores, i havent de donar resposta a una demanda real que seleccionarà el millor producte entre les diferents propostes. De la seva banda Salazar ha dit que el concurs és “una bona manera d’acostar la universitat a l’empresa, en què tothom en sortirà beneficiat”.
El concurs és una recreació d’una licitació d’un encàrrec d’una empresa, igual com passa a la vida real. Cada grup actuarà com una productora que haurà de presentar un projecte per aconseguir el contracte. Els estudiants hauran de complir amb els requisits de contingut i de creativitat exigits per l’empresa.
Taboada, Coordinador de Formació de Postgrau de l’EUI Tomàs Cerdà, ha donat valor a què els estudiants facin un cas real, competint amb altres productores, i havent de donar resposta a una demanda real que seleccionarà el millor producte entre les diferents propostes. De la seva banda Salazar ha dit que el concurs és “una bona manera d’acostar la universitat a l’empresa, en què tothom en sortirà beneficiat”.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok