Estàs buscant una increïble casa a Sant Cugat (dos habitatges en un) situada a Mira-sol, un barri molt familiar i acollidor de Sant Cugat i molt a prop dels principals serveis i comunicacions? Amat Immobiliaris t'ofereix aquest habitatge.
Els habitatges, en el seu conjunt de 285 m², estan distribuïts en 3 plantes de 95 m² cadascuna. Es compon d'un soterrani comunitari més 2 habitatges independents, amb accessos diferenciats mitjançant una escala comuna. L'habitatge en planta baixa, disposa de cuina oberta al saló-menjador amb xemeneia i sortida al jardí, més 3 dormitoris i 1 bany complet.
Saló-menjador amb xemeneia de pèl·let de la casa de Sant Cugat que inclou dos habitatges i que està disponible a la immobiliària AMAT. FOTO: Cedida
L'habitatge en primera planta, disposa de cuina elegant i funcional, saló-menjador amb estufa de pèl·lets, 1 dormitori tipus suite amb bany integrat, més 2 dormitoris i segon bany complet.
Cuina a la casa de Sant Cugat que inclou dos habitatges i que està disponible a la immobiliària AMAT. FOTO: Cedida
El soterrani és comunitari i ideal per a emmagatzematge, zona de jocs o qualsevol altre ús complementari.
Segon saló-menjador de la casa amb dos habitatges disponible a immobiliària AMAT. FOTO: Cedida
A més, aquesta casa es pot llogar i, d'aquesta manera, es pot rendibilitzar un dels habitatges.
Segona cuina a la casa de Sant Cugat que inclou dos habitatges i que està disponible a la immobiliària AMAT. FOTO: Cedida
Si vols viure en una increïble casa a Sant Cugat, tens disponible aquesta casa a Amat immobiliaris.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok