contingut promocionat
organ logo

 

 

Increïble casa unifamiliar a tocar de l'estació de Bellaterra

Casa amb 4 habitacions, 3 d’elles a la planta principal, en una parcel·la de 1.152 m² amb 520 m² construïts, piscina, garatge per a 3 cotxes i traster

Busques una casa amb piscina ideal per als que busquen qualitat de vida, amplitud i una ubicació privilegiada al cor de Bellaterra, molt a prop de l'estació de tren de Bellaterra i Sant Cugat, col·legis internacionals i amb fàcil accés a les principals vies de comunicació? ORGAN t'ofereix aquest habitatge.

  Demana cita, ara!

Aquest habitatge unifamiliar està construït en una parcel·la de 1.152,44 m² i ocupa una superfície de 520 m², dels quals 424,67 m² en són útils. Es distribueix en tres còmodes plantes, pensades per oferir el màxim confort:

salo menjador casa bellaterra ORGAN

Saló-menjador de la casa unifamiliar a Bellaterra disponible a la immobiliària ORGAN. FOTO: Cedida

A la planta principal (221,29 m²), hi ha una àmplia zona de dia, cuina independent, safareig amb lavabo, 3 habitacions dobles, la principal amb vestidor, 2 banys complets, un en suite, i 1 lavabo de cortesia.

cuina casa bellaterra ORGAN

Cuina independent de la casa unifamiliar a Bellaterra disponible a la immobiliària ORGAN. FOTO: Cedida

A la primera planta (36,14 m²), un espai tipus estudi, ideal com a despatx, sala de jocs o zona de relaxament. Aquesta planta està adaptada per a poder construir més superfície si es volgués i augmentar el nombre d'estades/metres de la casa.

estudi casa bellaterra organ

Estudi de la casa unifamiliar a Bellaterra disponible a la immobiliària ORGAN. FOTO: Cedida

A la planta soterrània (167,24 m²), una gran sala polivalent, traster, garatge amb capacitat per a diversos vehicles i espai d'emmagatzematge.

habitacio casa bellaterra ORGAN

Habitació de la casa unifamiliar a Bellaterra disponible a la immobiliària ORGAN. FOTO: Cedida

Destaca també per la zona de terrassa, un jardí amb gespa natural, una piscina privada i un vestuari amb lavabo situat al costat de la piscina, perfecte per gaudir a l'aire lliure sense necessitat d'entrar a l'habitatge.

vestidor casa bellaterra ORGAN

Vestidor de la casa unifamiliar a Bellaterra disponible a la immobiliària ORGAN. FOTO: Cedida

També hi ha calefacció per radiadors a la zona de dormitoris, amb terres de fusta, sòl radiant a la resta de l'habitatge amb acabats en rajola ceràmica, estudi climatitzat amb bomba de calor (fred/calor) i excel·lent orientació entrada de molta llum natural.

Si vols viure en una increïble casa en una de les millors ubicacions de Bellaterra i a tocar de Sant Cugat, tens disponible l'habitatge a la immobiliària ORGAN.

  Demana cita, ara!

Interior de la immobiliària d'Organ Sant Cugat. FOTO: Cedida

 
Comentaris

Destaquem