La neu podria arribar a Sant Cugat

Una onada d’aire fred farà baixar les temperatures i podria portar precipitacions en forma de neu

Sant Cugat podria tornar a veure neu els pròxims dies. De cara a dimecres, 4 de febrer, una onada d’aire fred farà baixar notablement les temperatures a bona part del país, també al Vallès Occidental.

Segons les previsions meteorològiques, les temperatures mínimes podrien baixar fins als 2 °C, deixant un ambient plenament hivernal. Aquesta davallada tèrmica podria venir acompanyada de precipitacions febles, que puntualment podrien ser en forma de neu, fins i tot a cotes relativament baixes.

Tot i que encara hi ha incertesa sobre la intensitat i l’afectació exacta del fenomen, no es descarta que Sant Cugat pugui tornar a veure alguns flocs, especialment a les zones més elevades del municipi i als entorns de Collserola.

De fet, el passat dissabte 24 de gener la neu ja va fer acte de presència a Sant Cugat, en el marc de la nevada que va afectar bona part de Catalunya al llarg de la jornada. Els primers flocs es van deixar veure a la zona de Can Cortés, al barri de les Planes, una de les àrees més altes del municipi. Així mateix, la neu també va caure a diversos punts del massís de Collserola.

Més info: La neu arriba a Sant Cugat

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem