L'AP-7 ha registrat més de 10 quilòmetres de retencions a Sant Cugat i en sentit nord (18.15 hores) a causa d'un accident aquest dimarts, 9 de desembre a la tarda. A les 17 hores ha tingut lloc una topada entre tres camions i ha obligat a tallar un carril de circulació per retirar els vehicles. Això ha provocat un col·lapse important i més de deu quilòmetres de retencions. El carril s'ha reobert cap a les 19 hores i 30 minuts després la situació ja s'ha anat normalitzant.
❌ Es manté un carril tallat a l'AP-7 a Sant Cugat del Vallès en sentit nord/Girona. Resta pendent retirar un dels camions accidentats.
— Trànsit (@transit) December 9, 2025
🔴 Retencions de 9,5 km des de Castellbisbal. També afectació viària a la B-23 des de Molins de Rei. pic.twitter.com/KqT8XyTZa9
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok