Els horaris dels Ferrocarrils per les festes de Nadal

Per Cap d'Any, el servei de FGC serà ininterromput durant tota la nit

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) modifica els seus horaris per tal d’adaptar-los a la demanda associada durant les festes de Nadal. Així, entre el dilluns 24 de desembre i el dilluns 7 de gener, els horaris dels trens d’FGC variaran respecte a la resta de l'any.

El dilluns 24 de desembre, vigília de Nadal, el servei de trens finalitzarà a les 23h a totes les línies. El dia de Nadal els trens circularan fins a les 2h mentre que per Sant Esteve ho faran fins a les 24h.

FGC oferirà servei ininterromput la nit de Cap d’Any. Els trens circularan de forma continuada per la zona urbana de Barcelona i pels trajectes Barcelona-Sabadell i Barcelona-Terrassa. A la línia Barcelona-Vallès, l’interval de pas dels serveis urbans de les línies L6 (Sarrià), L12 (Reina Elisenda) i L7 (Av. Tibidabo) serà de 20 minuts. Els serveis suburbans S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell) circularan cada 45 minuts, aproximadament

 

 
Comentaris

Destaquem