Ferrocarrils recupera la connexió directa entre Sant Cugat i Barcelona

El servei de FGC va estar tancat de l'11 al 23 d’agost entre les estacions de Sarrià i Gràcia per obres

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya reprèn aquest dilluns, 24 d’agost, el servei habitual de trens a la línia Barcelona-Vallès, un cop finalitzades les obres de renovació de via al tram entre les estacions de Gràcia i Sarrià. Així, ja es podrà anar des de Sant Cugat fins a Barcelona de manera directa sense haver d'utilitzar un bus alternatiu a partir de Sarrià. 

Més info: Un tall a FGC deixarà Sant Cugat sense connexió directa amb Barcelona

Els treballs s'han estès de l’11 al 23 d’agost i han consistit en la implantació d’una nova via en placa formigonada que ha substituït la via existent sobre balast entre Gràcia i Muntaner i en la renovació de les diagonals del tram entre Muntaner i La Bonanova. Les obres realitzades tenen l'objecitu de millorar la robustesa del servei i reduir els costos de manteniment. La intervenció forma part del projecte de la renovació de via entre Plaça Catalunya i Sarrià.

"FGC és conscient de les molèsties que ha pogut suposar el fet d’haver de baixar del tren i enllaçar amb un bus, augmentant el temps de viatge. Per aquesta raó, la companyia vol agrair a les persones usuàries la comprensió mantinguda durant aquests dies", exposa l'empresa en un comunicat

Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem