Consulta si t'ha tocat ser en una mesa electoral per les eleccions generals del 29-N

900 santcugatencs han estat seleccionats per formar part de les 100 meses

Els santcugatencs ja poden consultar si han estat escollits per formar part d'una mesa electoral a les eleccions generals del pròxim 29 de novembre. L'Ajuntament de Sant Cugat ha habilitat un formulari al seu web que permet comprovar-ho introduint el DNI o NIE. El sorteig per designar els membres de les meses es va celebrar el dilluns 2 de novembre.

Més info: Tot el que has de saber si et toca ser membre d'una mesa electoral el 29N

En total, 900 persones han estat seleccionades per formar part de les 100 meses electorals que es constituiran a Sant Cugat, repartides en 35 col·legis electorals. Cada mesa estarà integrada per un president i dos vocals, amb dos suplents per a cadascun dels càrrecs. Les persones designades rebran una notificació oficial i una convocatòria per a una sessió informativa el 26 de novembre, de 19 a 20.30 hores, al Teatre-Auditori.

Formar part d'una mesa electoral és obligatori. Les persones seleccionades disposen de set dies des de la recepció de la notificació per presentar una al·legació justificada davant la Junta Electoral de Zona de Terrassa si no poden assumir el càrrec. Aquest organisme disposa de cinc dies per resoldre les peticions.

Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem