El PSC presenta "una llista electoral diversa territorial i sectorialment"

La formació, liderada per Pere Soler, ha presentat els 25 noms que conformen la llista electoral per a les eleccions municipals, entre els quals destaquen Elena Vila (2) i José Gallardo (3)

La secció local del PSC ha anunciat els 24 noms que acompanyaran al seu alcaldable, Pere Soler, en la llista electoral de cara a les eleccions municipals del 26 de maig. "És una llista que compta amb persones de gairebé tots els barris de Sant Cugat, i de diferents sectors: hi ha autònoms, empresaris, persones que treballen en el sector públic, estudiants, pensionistes, etc. És una llista diversa territorial i sectorialment", ha assenyalat Pere Soler en roda de premsa, el dimecres 10 d'abril. A més, Soler, ha volgut fer valdre la tasca de les persones que conformen la llista durant aquest mandat: "Durant els darrers anys, la majoria de persones que conformen la llista han treballat de valent pel partit, i els vull agrair tota aquesta tasca", ha afirmat l'alcaldable.

Sense desmarcar-se del concepte de la diversitat, Soler ha explicat que entre les persones de la llista electoral, "hi ha molta gent vinculada en el teixit associatiu del municipi, en l'esport, i en la cultura i en l'àmbit social". Cal destacar que la llista està conformada en cremallera (home - dona - home - dona), i la mitjana d'edat de les persones que la completen és entre 46 i 47 anys. "Tenim una barreja de gent amb experiència, que ens aporten coneixements i saviesa, i gent jove, que ens enriqueixen molt", ha afirmat el candidat a l'alcaldia.

D'altra banda, l'alcaldable ha volgut remarcar "l'aposta del PSC per Valldoreix", i ha explicat que "5 de les 25 persones que formen part de la llista són del barri de Valldoreix". En aquest sentit, ha afirmat que el partit està determinat a guanyar la presidència de l'EMD.

Més info: Susanna Casta i Paco López, a les llistes del PSC per a les municipals

Les prioritats del PSC per el nou mandat

Durant la roda de premsa de presentació de la llista elecotral, Pere Soler també ha explicat que el lema de campanya del PSC de cara a les municipals serà: "Hem crescut amb Sant Cugat, i estem preparats". En aquest sentit, l'alcaldable també ha explicat que la formació centrarà la campanya, i les seves accions durant el pròxim mandat en 4 eixos fonamentals: habitatge, ocupació, mobilitat i seguretat, i ho farà "col·locant les persones al centre".

Els noms de la llista electoral

  1. Pere Soler
  2. Elena Vila
  3. José Gallardo
  4. Pilar Gorina
  5. Vicenç San Francisco
  6. Sandra Liliana
  7. Oscar Monge
  8. Aina Lasauca
  9. Alexis Garrido
  10. Margarita Vila
  11. Francesc Aguilà
  12. Dolores Sancha
  13. Paco López
  14. Rosa Masip
  15. Pablo Beceiro
  16. Esmeralda Pieroluvi
  17. Pere Soler
  18. Montse Olivan
  19. Joan López
  20. Dolores Pardo
  21. Josep Lluís Salazar
  22. Susana Casta
  23. Àlex Torres
  24. Pau Pulido
  25. Maria Dolors Renau

 
Comentaris

Destaquem