L'exalcaldessa de Sant Cugat Carmela Fortuny és la nova assessora de Josep Triadó (Junts), vicepresidència setena de la Diputació de Barcelona, després que l'òrgan aprovés en el ple els seus càrrecs eventuals, el dimecres 26 de juliol. Amb això, Fortuny serà assessora de Junts, partit que lidera l'oposició de la Diputació de Barcelona, presidida per Lluïsa Moret (PSC).
Fortuny, qui fou alcaldessa de Sant Cugat entre el 2018 i el 2019 i vicepresidenta segona de la Diputació entre el 2019 i el 2023, cobrarà 87.120 euros bruts anuals per ser assessora de Triadó. En aquest mandat, els vots del PSC, comuns, els dos diputats independents de Junts i el de Tot per Terrassa van donar la presidència a Moret, però finalment ERC també s'ha sumat a l'equip de govern.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok