La seguretat aparta regidors de Vox que volien frenar el pas del president Pedro Sánchez

El president del govern de l'estat espanyol ha visitat el CAR Sant Cugat per felicitar els equips de natació artística i waterpolo

La seguretat del president Pedro Sánchez i els Mossos d'Esquadra han hagut d'apartar els dos regidors de Vox Sant Cugat (Marcos Rodríguez i Jordi Guirado) que volien frenar el pas del president, que ha visitat el CAR Sant Cugat per felicitar els equips de natació artística i waterpolo, el dilluns 29 de setembre. Ambdós càrrecs electes s'han presentat davant les instal·lacions del centre d'alt rendiment amb una pancarta de Vox i increpant al socialista quan ha passat amb el seu cotxe per davant.

Més info: Els presidents Pedro Sánchez i Salvador Illa visiten el CAR Sant Cugat

 

"Pedro Sánchez ve a Sant Cugat mentre negocia en secret amb els enemics de la unitat de l'estat espanyol. No és benvingut a la nostra ciutat. És un president que ha venut la nostra sobirania a canvi de mantenir-se en el poder", ha explicat el portaveu de Vox, Marcos Rodríguez, en un comunicat. La seguretat privada del president i els Mossos d'Esquadra s'han encarregat d'apartar els dos regidors, que estaven proferint crits de "fora traïdor".

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem