El santcugatenc Raül Romeva serà el primer suplent de la llista d’Esquerra Republicana al Congrés dels Diputats per Barcelona a les eleccions generals del 29 de novembre. L’exconseller d’Afers Exteriors s’afegeix a la candidatura que encapçala Gabriel Rufián i en què l’exalcaldessa de Sant Cugat Mireia Ingla ocupa el número dos.
La presència de Romeva a la llista ha estat possible després que el Tribunal Suprem l’amnistiés per la seva participació en el referèndum de l’1-O. La decisió aixeca la inhabilitació que pesava sobre ell des de la condemna del 2019 i li permet tornar a presentar-se a eleccions.
L’eurodiputada i adjunta a la presidència nacional del partit, la també santcugatenca Diana Riba, i president d'ERC, Oriol Junqueras, també amnistiat, ocuparan els llocs 24 i 25 de la llista, respectivament.
Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok