Sant Cugat crearà una oficina per a les entitats per gestionar les subvencions

La proposta pretén donar suport a les més de 700 entitats i associacions del municipi amb tots els temes relacionats amb les subvencions

Sant Cugat ha anunciat la creació d'una oficina d'atenció i suport a les entitats locals amb l'objectiu de donar assessorament en la gestió de les subvencions, el dilluns 21 de novembre en el ple municipal. Mitjançant una moció institucional, a proposta de Junts per Sant Cugat, el municipi es compromet a ajudar les més de 700 entitats i associacions del municipi en referència amb tots els temes relacionats amb les subvencions de caràcter municipal i supramunicipal.

En els darrers anys la legislació en relació amb el suport econòmic que reben les entitats s'ha modificat, i en comptes de fer-ho per conveni, s'han de presentar projectes específics per a ser subvencionats per concurrència competitiva, a partir d'uns criteris objectius. A més, arran del retard en els pressupostos, els cobraments de subvencions per part de les entitats han sofert també un retard.

És per això que Sant Cugat s'ha compromès a "continuar treballant en el suport a les més de 700 entitats i associacions del municipi i esmerçar recursos per fer possible la creació d'una oficina d'atenció i suport a les entitats pel desenvolupament dels projectes en l'àmbit municipal". Amb tot, el propòsit d'aquesta oficina és ajudar les entitats "amb tots els temes relacionats amb les subvencions de caràcter municipal i supramunicipal, de manera especial en temes de formació, assessoraments, legislació i noves vies de finançament més enllà de les subvencions (mecenatges, patrocinis, coorganització...)".

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem