59.343 santcugatencs estan cridats a les urnes el pròxim 27 de setembre, quan tindran lloc les eleccions al Parlament de Catalunya. Unes eleccions que, respecte de les municipals, tindran a Sant Cugat tres col·legis electorals més, ubicats a les escoles Ciutat d’Alba i Turó de Can Mates, i també a la biblioteca Miquel Batllori. En total seran 29 col·legis electorals i 5 meses més que en els últims comicis.
Aquesta ampliació afectarà a alguns electors dels col·legis electorals de l’escola Olivera, l’Escola d’Arquitectura i l’Arxiu Nacional de Catalunya. L’Ajuntament comunicarà per carta als electors afectats pel canvi de col·legi electoral. Tanmateix, a la targeta informativa que l’Institut Nacional d’Estadística (INE) enviarà als domicilis ja constarà el nou col·legi electoral.
Ja es pot consultar el cens electoral
Per consultar o per efectuar possibles reclamacions al cens, es pot fer introduint el número de DNI al web www.santcugat.cat, per telèfon trucant al 010 o presencialment a l’OAC. Al cens no figuren els canvis de col·legis electorals.
Les reclamacions i modificacions al cens es poden fer des d’aquest dilluns 10 d’agost fins al dilluns 17 d’agost.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok