Sense bitllets a l'estació de Renfe

L'estació de rodalies de Sant Cugat porta més d'una setmana sense expedir bitllets

Des de finals de juliol, els usuaris de la línia R8 a Sant Cugat, que connecta Martorell i Granollers Centre, han de viatjar sense bitllet o sense poder validar-lo degut a que no hi ha personal ni màquines per compar-los. No hi ha tampoc ni servei de cafeteria ni atenció al client. Això es deu, segons informa EuropaPress, a que el contracte amb l'empresa amb la que Renfe tenia acordats aquestses prestacions, la Companyia de Serveis Cunit, ha finalitzat. 

Renfe no ha donat cap data per a un nou concurs que possibiliti a una altra empresa oferir aquests serveis però afirma "estar treballant amb l'objectiu de que els usuaris puguin comprar els seus bitllets en les seves estacions el més aviat possible". Per tant, la situació amb la que es troben els viatgers que accedeixen des de Sant Cugat es que han de comprar els seus bitllets en les estacions de destí, adreçant-se al personal per explicar des de quina estació venen.

També a Cerdanyola i Rubí
Aquesta situació es repeteix també a les estacions de Cerdanyola-Universitat i Rubí, on també ha expirat el contracte amb la mateixa empresa que oferia els serveis a Sant Cugat. Només a Cerdanyola-Universitat es preveu oferir un servei d'informació i venta amb personal de cara a setembre, donada la gran afluència de viatgers i estudiants en aquesta estació.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem