Les infeccions urinàries estan provocades habitualment per bacteris en el tracte urinari. Escherichia Coli, streptococo G, Coronavirus, etc. són, entre d’altres, patògens que poden generar quadres simptomàtics de moltíssim dolor al miccionar. Fins i tot, poden arribar a provocar hematúria o presència de sang en l'orina. Estats recurrents en aquestes infeccions poden tenir efectes negatius per a la salut, ja que es corre el perill que els patògens pugin pels urèters (conductes que porten l’orina del ronyó a la bufeta), afectant considerablement a aquests òrgans.
El par bimagnètic, una tècnica descoberta el 1988 pel Dr. Isaac Goiz, utilitza dos o més imants i sempre en nombres parells, col·locats en punts concrets del cos. El camp magnètic dels mateixos equilibra el pH (potencial d’hidrogen), evitant la proliferació de patògens i la manifestació dels seus símptomes, com podria ser la cistitis.
La salut del nostre organisme està en la neutralitat del pH, valor 7. Davant d’infeccions o disfuncions orgàniques, el pH de la zona afectada s’altera, generant excés d’acidesa (ions H+) o excés d’alcalinitat (ions OH-). El focus àcid és propici per al desenvolupament de virus i fongs, mentre que el focus alcalí ho és per a bacteris i paràsits.
El Dr. Goiz demostra que aquests desequilibris del pH estan associats a una gran majoria de malalties orgàniques i als microorganismes que les generen. Al col·locar la polaritat negativa o positiva dels imants en els focus àcids o alcalins es pot reequilibrar el pH alterat, aconseguint amb això matisar, eliminar-ne el símptoma, o fins i tot l’origen.
Aquestes tècniques naturals amb imants les podràs trobar també a Sant Cugat, només cal que t'apropis a l'establiment Eines per la salut.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok