L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor ha rebut, durant el 2014, un total de 3.749 atencions, 414 menys que l'any 2013. D'aquestes, 2.885 han estat consultes i 864 reclamacions.
Del total d'atencions efectuades, el 66% estan relacionades amb els subministraments, i dintre d'aquest, un 35% estan relacionades amb les telecomunicacions (telefonia i internet), i un 11% amb el sector elèctric. Dit d'una altra manera, Movistar, Vodafone, Orange i Endesa aglutinen el 44% de totes les atencions que s'efectuen. En el sector elèctric, s'ha passat de 285 atencions a 410.
També cal destacar que del total d'atencions un 60% s'ha fet de forma presencial, un 25% per telèfon i un 15% per correu electrònic.
El 46% de les problemàtiques es resolen positivament
De totes les reclamacions efectuades, el servei de mediació ha rebut resposta en un 78% dels casos (673 respostes). Del total de respostes, el nombre de reclamacions amb solució favorable és de 348. Això suposa que un 46% del total de problemàtiques plantejades es resolen positivament pel consumidor.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok