Un tall de llum afecta des de primera hora d’aquest matí una part de Sant Cugat. Concretament, la incidència s’ha produït a un tram dels carrers Valldoreix i Sant Maria, així com a la plaça del Doctor Galtés, deixant diversos edificis sense subministrament elèctric des d’aproximadament les 5.30 h d’aquest 29 d’abril.
Cap a les 12 del migdia, però, la llum ha tornat als habitatges i comerços afectats i, cap a les 20.30 h la situació ha estat normalitzada.
Els tècnics han confirmat que l’avaria ha obligat a substituir un transformador. Per aquest motiu, s'han produït nous talls puntuals al llarg de la tarda. Les mateixes fonts han apuntat que aquestes interrupcions han estat breus, ja que s'ha fet una aturada momentània del subministrament mentre es du a terme el canvi i s’instal·la un grup elèctric temporal abans de posar en marxa el nou equip.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok