Centenars de santcugatencs han celebrat la victòria de la selecció espanyola en la final del Mundial, aquest diumenge 19 de juliol. D'aquests, alguns grups s'han concentrat especialment al pont de Francesc Macià, darrera del Monestir. El combinat espanyol ha guanyat a la selecció argentina per 1 gol a 0. Ferran Torres ha estat l'heroi de la nit després de marcar el minut 106 de partit. Aquest és el segon Mundial per al conjunt espanyol.
La celebració arriba després d'un Mundial que també ha tingut repercussió en la política municipal. De fet, la possibilitat d'instal·lar una pantalla gegant per seguir els partits de la selecció espanyola va arribar al Ple de Sant Cugat arran d'una moció presentada per Vox. La proposta, que plantejava retransmetre en un espai públic les finals en què participés la selecció espanyola, va ser rebutjada amb els vots en contra del govern (Junts i ERC), el PSC, la CUP i En Comú Podem, mentre que el PP hi va votar a favor. El govern municipal va defensar que preferia no fer competència als bars i restaurants de la ciutat.
Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok