La Colònia Montserrat ja està de festa. El barri va donar el dissabte 29 d'agost el tret de sortida a la celebració amb els primers actes de la prefesta major, que es va allargar durant el cap de setmana. Aquest divendres, 4 de setembre, comença oficialment la Festa Major amb tres dies plens d'activitats per a tots els públics. Enguany, a més, la celebració té un component especial: la Colònia de Montserrat commemora els 100 anys de la seva creació.
Després de la prefesta, la celebració es reprèn aquest divendres 4 de setembre amb la Nit inaugural de la Festa Major, que inclourà l'espectacle inaugural, el pregó i el reconeixement al Colono o Colona de l'Any. Durant tot el cap de setmana següent, la Colònia de Montserrat acollirà activitats esportives, música, gastronomia i propostes per a tots els públics.
Entre els actes més destacats hi haurà la II Cursa La Vertical, la sardinada i botifarrada popular, el bingo musical, la cercavila amb batucada, la paella popular i l'espectacle de màgia. La música també tindrà un paper destacat, amb concerts, karaoke i sessions de DJ.
Programació completa
Divendres 4 de setembre
- 20:30 h: Nit inaugural de la Festa Major a la plaça Hortet Solé amb l'espectacle inaugural, el pregó i el reconeixement al Colono o Colona de l'Any.
- 21:30 h: Sopar de germanor del barri a la plaça Hortet Solé.
- 23:00 h: Karaoke a l'estil de la Colònia amb el DJ Kaoja a la plaça Hortet Solé.
Dissabte 5 de setembre
- 8:45 h: II Cursa La Vertical de la Colònia Montserrat, amb sortida des del Club Esportiu Valldoreix.
- 12:00 h: Salsa Time amb El Ruso a la plaça del Portuguès.
- 13:00 h: Concert amb Arremissar a la plaça del Portuguès.
- 19:00 h: Sardinada i botifarrada popular a la plaça Hortet Solé.
- 21:30 h: Bingo musical amb La Caballota Fagmer a la plaça Hortet Solé.
- 23:00 h: Tots a ballar! amb DJ Kaoja a la plaça Hortet Solé.
Diumenge 6 de setembre
- 9:00 h: Cercavila amb batucada amb sortida des del carrer Moreneta Montserrat, 2.
- 14:00 h: Paella popular a la plaça del Portuguès.
- 18:00 h: Màgia amb el Mag LUAS a la plaça Hortet Solé.
Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok