Els veïns de la Floresta recullen 451 firmes contra del tancament del BBVA del barri

L'oficina es tancarà, previsiblement, el pròxim 20 de maig

L'Associació de Propietaris i Veïns de la Floresta ha recollit 451 firmes en contra del tancament de l'única oficina bancària de la Floresta. En una carta a l'alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, Mercè Conesa, que l'associació ha fet arribar al TOT, els veïns mostren la seva preocupació pel tancament previst pel dia 20 d'aquest mes de maig.

"Aquest és un fet que preocupa molt als veïns que veuen com se'ls complica la gestió econòmica domèstica o laboral, ja que per qualsevol tràmit caldrà desplaçar-se a Valldoreix o Sant Cugat, nova ubicació on volen traspassar l'actual oficina de la Floresta" es pot llegir en el text. També s'hi indica que aquest canvi d'ubicació implicarà un "impediment important" pel comerç de la zona, que haurà de desplaçar-se per totes les gestions bancàries necessàries.

A més, els veïns i comerciants destaquen la preocupació del col·lectiu de persones grans, així com que aquesta és una oficina de referència per a veïns de les Planes i dels barris de Molins més propers a la Floresta. D'altra banda, com s'indica a la carta, "és important apuntar que internet no arriba en condicions a moltes zones del barri la qual cosa exclou força gent de l'ús de la banca per internet".

Tot plegat s'insereix en la pèrdua de serveis en general que, des de l'Associació, afirmen s'està produint al barri. Per tot això, annexes a la carta, s'adjunten les 451 signatures aconseguides en contra de la mesura presa per BBVA, propietària de l'entitat, i es demana a l'Ajuntament de Sant Cugat que "s'obri una línia de diàleg amb l'entitat bancària actual a fi d'evitar el tancament de l'oficina i amb d'altres entitats que podrien estar interessades en obrir una oficina".

Més informació
 
Comentaris

Destaquem