Endesa llança una app per facilitar la tramitació del bo social

Les persones que gaudien anteriorment del bo, l’hauran de tornar a tramitar

Amb la nova normativa del Bo Social Elèctric, que ofereix descomptes de fins al 40% en el rebut de la llum, les persones que ja n'eren beneficiaries han de renovar aquest ajut. Per fer-ho, els clients han de tramitar una sol·licitud per tal que es verifiqui que es compleixen tots els nous criteris i, si és el cas, mantenir el descompte en la factura.

Per facilitar els tràmits i pensant a millorar els canals per sol·licitar aquest nou Bo Social, Endesa acaba de llençar l'app per telèfons intel·ligents "Endesa Bono Social". Amb aquesta eina es facilita la feina de tramitació als usuaris que demanen el bo. Amb l'app, per a AndroidiOS, l'usuari només ha de seguir els passos indicats a la pantalla i anar fotografiant els documents que es demanen. D'aquesta forma, el formulari s'envia automàticament. L'aplicació, que es va llençar el passat mes de setembre, ja ha rebut més de 1.500 sol·licituds arreu de l'Estat i ha sigut descarregada 4.000 vegades.

Aquest nou servei se suma als múltiples canals ja existents (web, mail, correu ordinari i presencial) mitjançant els quals Endesa i el seu equip que orienta i tramita les sol·licituds per traslladar-les definitivament al Ministeri per a la Transició Ecològica.

 
Comentaris

Destaquem