Una famosa empresa de mobles grava un anunci a Sant Cugat

Hi ha afectacions al trànsit per la filmació de l'anunci

La multinacional sueca IKEA ha gravat un anunci a Sant Cugat, a l'interior d'un domicili del carrer d'Eugeni Canas, el dissabte 11 d'octubre. A causa la filmació i el set de rodatge, la circulació i l'aparcament al carrer es va veure limitada durant tot el dia.

Sant Cugat, poble de pel·lícula

En els últims anys, Sant Cugat s'ha anat convertint en un plató per a moltes produccions locals i internacionals. Durant el 2024, va acollir una seixantena de rodatges, el triple que l'any anterior. Una de les últimes produccions va tenir lloc al setembre a l'escola Europa, que es va convertir en l'Instituto Superior Sócrates per una pel·lícula de Netflix.  Audi, Amazon, Samsung, Decathlon o Volvo són altres marques que han triat Sant Cugat pels seus anuncis.

Més info: Sant Cugat, protagonista de 60 produccions audiovisuals durant l'any 2024

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem