Les obres per arreglar l'ascensor de l'estació de la Floresta ja tenen data

La previsió és que les obres durin sis mesos

Les obres per arreglar definitivament l'ascensor de la Floresta dels FGC ja tenen data d'inici: començaran al març i la previsió és que durin uns sis mesos. Les obres aniran a càrrec de l'Ajuntament de Sant Cugat i dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, després que signessin un conveni l'estiu del 2025 per resoldre aquesta reclamació històrica dels veïns.

Segons aquest acord, l'Ajuntament de Sant Cugat ha transferit a FGC 54.362,88 € destinats a resoldre aquestes deficiències: reforçar l'estructura per evitar que hi hagi filtracions d'aigua i optimitzar la ventilació del bastidor de vidre. Per la seva banda, els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya invertiran fins a 88.139,69 € suplementaris a millorar la connectivitat de l'ascensor i homologar-lo als estàndards de la resta d'ascensors de la xarxa de FGC. FGC és qui està licitant les obres i, un cop finalitzades, l'Ajuntament els cedirà gestió del manteniment i explotació de l'ascensor, que fins ara s'ha assumit des del consistori.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem