Octavi Galceran, qui ha mort a l'edat de 101 anys el divendres 29 d'agost, era un apassionat de la fotografia. Va arribar a Sant Cugat amb només 6 anys amb la seva família, l'any 1930, i ja des de jove, va mostrar el seu amor per al món fotogràfic, immortalitzant molts dels moments de la societat santcugatenca.
Entre el recull de fotografies del fotògraf santcugatenc destaquen celebracions com el Corpus Christi o la Festa Major, racons de Sant Cugat, moments esportius o masies de Sant Cugat, i és que durant els anys 50 va fotografiar totes les masies de la ciutat per posteriorment publicar un col·leccionable en Els 4 Cantons (el que acabaria sent El Diari de Sant Cugat).
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok