contingut promocionat

 

 

Captura de pantalla 2020 01 10 a las 10.29.16

 

 

Propòsits realistes per a any nou

Cabanas Nutrition ens planteja una sèrie de consells per començar nous propòsits saludables per aquest any nou

Comencem l’any i per a molts és moment de fer balanç i plantejar-nos nous propòsits, tot i això, molts cops ens plantegem massa propòsits, o alguns massa ambiciosos que no som capaços de complir. Si ets dels que realment vol canviar i millorar la seva salut, pren nota d’aquests petits canvis que et proposem i que pots aplicar de forma fàcil al teu dia a dia.

1. Augmentar el consum d’aliments d’origen vegetal i aliments integrals

És molt important potenciar aquells aliments d’origen vegetal (verdures, hortalisses, fruites...) per a omplir el cos de vitamines i minerals. De fet, el consum diari de productes d’origen vegetal i rica en fruites i hortalisses contribueix a evitar malalties com les cardiovasculars o la diabetis.

2. Atreveix-te a provar

Segur que hi ha molts aliments que vas tastar una vegada, no et van agradar i no vas tornar a provar. Un punt clau dins d’una alimentació saludable és introduir una gran varietat d’aliments i colors, ja que cadascun t’aporta diferents nutrients. Si has tastat una verdura que no t’agrada prova a cuinar-la d’una altra forma o combinar-la amb altres ingredients... Imaginació al poder! Un curs de cuina és una opció genial per sortir de la rutina i conèixer nous aliments, tècniques culinàries i eines que poden ajudar-te a fer un gir de 180 graus a la teva alimentació de manera senzilla.

3. Planifica la setmana i escull l’opció correcta

Organitza la teva setmana per disposar d’aliments saludables, evitant productes insans, fes plats preparats prèviament i elabora un menú setmanal per així tenir-los a mà en moments de poc temps i no caure en temptacions. Crea un ambient saludable a casa i servirà d’exemple per als altres membres de la teva família.

4. Potencia l’activitat física

A més, no oblidis que l’alimentació ha d’anar de la mà de l’activitat física per a aconseguir els objectius. Surt a córrer, apunta’t al gimnàs o a classes de ball. Les opcions són infinites, tot i això, des de Cabanas Nutrition, recomanem un entrenament de força. Segur que aconsegueixes trobar aquella opció que s’adapti als teus horaris, gustos o capacitats.

5. Dorm bé

Descansar és imprescindible per tenir energia i sentir-se millor. Procura dormir 7-8 hores diàries. Amb aquests consells segur que trobes la motivació per a realitzar el canvi que vulguis i complir els objectius que et proposis. No són complicats, tot és començar!

Tot i això, per tal de garantir bons hàbits de forma més fàcil i assegurar una major adherència, recomanem posar-se en mans d’un nutricionista professional. 

 
Comentaris

Destaquem