Diversos trasters d'una comunitat de veïns de Volpelleres han estat assaltats i també s'han registrat dues temptatives de robatori a l'interior de vehicles al barri de Can Mates. Els fets, avançats per Cugat Mèdia i confirmats pels Mossos d'Esquadra al TOT Sant Cugat, continuen sota investigació.
En total, els Mossos tenen constància de quatre denúncies per robatoris en trasters a Volpelleres. Pel que fa a Can Mates, aquest matí s'han formalitzat dues denúncies per temptativa de robatori a l'interior de vehicles.
Aquests nous incidents arriben després que, en els darrers dies, també s'hagin registrat robatoris en habitatges i trasters del barri de Mira-sol.
Els Mossos d'Esquadra mantenen oberta la investigació per identificar els autors dels fets. De moment, no consta cap persona detinguda en relació amb aquests robatoris.
Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok