La Policia Local de Sant Cugat ha detingut tres persones relacionades amb diversos robatoris a cases de Sant Cugat mitjançant el conegut mètode del fals operari. Després de detectar un vehicle sospitós que ja estava sota seguiment policial, el cos policial va organitzar un dispositiu de vigilància que va permetre interceptar els delinqüents just després d’haver sostret objectes de l’habitatge d’una persona gran al centre de Sant Cugat. Els tres detinguts van passar a disposició judicial.
Des de la Policia Local recorden que els falsos operaris acostumen a presentar-se al domicili fent-se passar per tècnics del gas, la llum o altres serveis per accedir a l’interior de l’habitatge i aprofitar-se de persones vulnerables. Per això, recomanen no obrir la porta a desconeguts, demanar sempre l'acreditació i verificar la visita amb l'empresa corresponent. Davant de qualsevol dubte, s'aconsella trucar al 112.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok