Sant Cugat comptarà amb Oficina de Benestar i Família

S'instal·larà a l'Oficina d'Atenció Ciutadana als matins

La ciutat comptarà amb una Oficina de Benestar i Família. Un nou servei que ha estat possible gràcies a l'acord de col·laboració que la Generalitat i l'Ajuntament de Sant Cugat han signat aquest dilluns, 30 de març.

En aquesta Oficina, que serà a l’Oficina d'Atenció Ciutadana, de 10 a 14 hores, es donarà informació i es podran realitzar tràmits

L'oficina és una dependència administrativa, d'atenció presencial, que té la funció d'apropar els serveis i recursos del Departament de Benestar Social i Família i els de l'Administració de la Generalitat de Catalunya a la ciutadania i al món associatiu del territori.

Els serveis

En aquest espai s'informarà els santcugatencs sobre recursos adreçats a famílies, joves, dones, gent gran, associacions, voluntariat, etc., que són competència del Departament de Benestar Social i Família o de la Generalitat.

En aquest sentit es tramita les sol·licituds de prestacions, ajudes i recursos del Departament de Benestar Social i Família o d'altres de la Generalitat.

Des de les oficines es col·labora amb campanyes de sensibilització cívica i de voluntariat, i es dóna suport a les iniciatives del teixit associatiu de Catalunya per afavorir el seu arrelament i el seu desenvolupament dins de les competències departamentals.

 
Comentaris

Destaquem