contingut promocionat

-

Sorea, compromesa amb la protecció dels drets dels consumidors

7.700 famílies de Sant Cugat s’han beneficiat del fons de solidaritat, facilitats en el pagament i bonificacions en el servei d’aigua

El subministrament d’aigua és un pilar bàsic per al benestar de les famílies. Sorea, companyia gestora del cicle de l’aigua i serveis mediambientals a Sant Cugat, aposta per una gestió que situa les persones al centre del seu servei i es compromet amb la protecció dels drets dels usuaris per no deixar ningú enrere.

L’aigua és un servei essencial i, per això, és fonamental protegir les famílies que es troben en situació de vulnerabilitat. Garantir els drets dels consumidors és imprescindible per oferir el millor servei i contribuir a una societat més justa, igualitària i inclusiva.

Sorea, amb els santcugatencs

A Sant Cugat, gairebé 7.700 famílies s'han beneficiat del fons de solidaritat, de facilitats en el pagament i de bonificacions des de l’any 2016.

Per continuar en aquesta línia d’ajudar les famílies, Sorea vol potenciar el diàleg amb responsables municipals, administracions, síndics i entitats de Sant Cugat per millorar els procediments i garantir els drets de les persones consumidores del servei d’aigua.

La directora de Clients de Sorea, Núria Latorre, destaca el compromís de la companyia “per protegir els drets socials de la població, especialment d’aquelles famílies en situació de vulnerabilitat, amb l’objectiu de garantir el benestar de les persones. El cicle de l’aigua és també el cicle social de l’aigua amb les aliances amb tots els actors implicats per no deixar ningú enrere”. “Assegurem el subministrament d’aigua i defensem els seus drets com a consumidors”, referma com a pilars destacats de la companyia.

En aquest sentit, la companyia gestora del cicle de l’aigua posa a disposició dels usuaris diversos instruments per fer front al pagament de les factures: els fons de solidaritat, les tarifes socials i mesures de flexibilitat en el pagament sense interessos, així com el pagament d’una quota mensual (programa “12 gotes”).

"Posem les persones al centre de la nostra atenció"

La directora de Clients explica que “el fons de solidaritat és un ajut que acorda Sorea amb els ajuntaments per cobrir les factures d'aigua de persones en situació de vulnerabilitat. “Posem les persones al centre de la nostra atenció –remarca Latorre–. Per això, hem posat en marxa el programa ‘Amb tu’ per oferir una atenció multicanal que s’adapti a les necessitats de tots els clients i aconseguir eliminar les barreres digitals, de comprensió, d’accessibilitat o econòmiques que els usuaris puguin tenir”. En aquest sentit, el servei d’aigua és un dels millors valorats pels santcugatencs i la nota mitjana que rep Sorea és de notable alt.

Aquestes dades han estat exposades en una jornada organitzada per Agbar i Sorea a Rubí sota el títol “El servei de l’aigua i la garantia dels drets dels consumidors”, dirigida a municipis de les comarques del Vallès Occidental i del Baix Llobregat, amb l’objectiu de refermar el compromís de la companyia amb la protecció dels drets dels consumidors.

 
Comentaris

Destaquem