El tradicional pessebre i les nadales al carrer arriben a la plaça Barcelona

Hi haurà xocolatada per a tots els assistents a l'acte

El tradicional pessebre de Sant Cugat ja és a punt per adornar la plaça de Barcelona i es presentarà el proper dimarts, 21 de desembre, a les 17:30 h, on minuts més tard es podrà gaudir de les Nadales al carrer, amb la participació de diferents corals infantils de la ciutat. Els corals es repartiran també al eix de vianants del centre de la ciutat. 

La presentació del pessebre, que com cada any representarà l'epifania al portal de Betlem, anirà acompanyada d'una xocolatada per a tots els assistents. El pessebre estarà disponible a la plaça Barcelona fins el dia 9 de gener. 

Nadal, al TOT Sant Cugat

Com cada any, el TOT Sant Cugat us acosta tota l'actualitat, notícies, agenda d'actes, fotografies i vídeos de la celebració de Nadal a la ciutat. Ho podeu trobar al canal Nadal del web. També podeu seguir l'actualitat nadalenca a les xarxes socials del TOT Sant Cugat, a TwitterFacebook i Instagram i al nostre hashtag #TOTnadal.

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem