Valldoreix encendrà els llums de Nadal amb activitats per a tots els veïns

L'acte comptarà amb una xocolatada, tallers infantils, música i cultura popular

Valldoreix es prepara per donar la benvinguda al Nadal amb la tradicional encesa de llums, que tindrà lloc aquest divendres, 28 de novembre, a la plaça de Maria Sabater. L’acte començarà a les 17 hores i serà una oportunitat perquè els veïns gaudeixin d’una tarda festiva amb activitats per a totes les edats.

Durant l’esdeveniment, els assistents podran gaudir d’una xocolatada amb coca i participar en un taller infantil d’estampació de bosses, una bola inflable i l’arbre dels desitjos, amb la posterior encesa de l’arbre de Nadal. A més, la celebració comptarà amb una cantada a càrrec de la Coral de familiars, amics i professorat de l’EMV-Ferran i Clua, i amb la ballada de gegants de l’Assumpte i en Cebrià, els gegants de Valldoreix.

Segueix Nadal amb el TOT Sant Cugat

Com cada any, el TOT Sant Cugat farà un seguiment exhaustiu de l'actualitat santcugatenca. Podeu seguir l'actualitat de Nadal al canal especial del TOT, amb les millors fotografies dels actes, els vídeos i totes les activitats. A més, podeu seguir el TOT per les xarxes socials TwitterFacebookInstagram i també explicarem Nadal a través de TikTok. Les etiquetes específiques del TOT per on ens podeu seguir el TOT és #TOTNadal i la genèrica #Nadalstc.

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem