Les imatges que aquest any s'han rebut en el concurs TOT Fotoportada Hospital Universitari General de Catalunya 2025 es poden vistar a través de l'exposició a la plaça de Barcelona, de Lluís Millet, d'Octavià i Can Quitèria. La mostra, que es va inagurar el dimarts, 28 d'octubre, amb un acte a la plaça de Barcelona, es podrà veure fins el pròxim 23 de novembre.
A l'exposició es podran veure el miler de fotos que s'han rebut aquest 2025 i les imatges guanyadores com la instantània Barques, de Laura Quintana Fernández que ha estat l'escollida en la categoria de votació popular i Fem Festa Fem Alegria, de José Estrecha Cádiz en la categoria dedicada 40è aniversari, entre moltes altres.
El TOT Fotoportada és un concurs de fotografia, el més popular de la ciutat, i que va arrencar l'any 1997, en una edició molt familiar sota la batuta del director d'aquell moment, Josep Maria Vallès, juntament amb Ramon Grau. En aquella primera edició, l'entrega de premis i l'exposició de les fotografies es va realitzar a la botiga de fotografia Zoom, de la família Rueda.
Les imatges guanyadores que es podran veure a la mostra
En categoria de temàtica general:
- Posta de sol des del Pi d'en Xandri, de Jordi de Febrer de Olives
- Un beso de altos vuelos, d'Alicia Garrido Ramos
- Camí als teus somnis, d'Ana Quintanilla Redondo
- Un sol gest, dues germanes, d'Eduard Nomen Galofre
- Inabarcable, de Pélach Alonso
- Pi d’en Xandri, de Nicolau Viñas Ferré
- Corriendo por Collserola, de Mario Polito
- Estiu nostàlgic, de Carlos Martínez Verdú
- Espantando sombras, de Susana Fernández
- L’encant de Paraty, de Oriol Sanleandro Artigas
- Estiu tempestuoso, de Carlos Castillejo Balsera
- Sunrise in the wild, d'Oscar Balsells Gonzalez
- Los gigantes más nobles, de Carlota Palma
- Fi del vell continent, d'Emilio Farran Diaz Cano
- Surfeando la ola, d'Irene Camarón Marqués
- El teu moment, d'Aleix Antón Vicente
En categoria del 40è aniversari
- Fem Festa Fem Alegria, de José Estrecha Cádiz
- Expirementant la tradició, de Víktor Martínez Cortés
- On l'ànima ahir, ara i sempre, de Maria Josep Serrat Dachs
- El tren granota, de Rosamaria Bruguera Rifà
- Monestir Sant Cugat, de Tatsiana Kulich
- Casteller Soul, de Chris Heric
En categoria popular
Barques, de Laura Quintana Fernández
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok