El totsantcugat.cat és líder a Sant Cugat i a Catalunya

Segons OJD, el web del TOT ha superat els mitjans locals d'un sol municipi del país, a més de ser líder a Sant Cugat amb més de 53 mil usuaris únics el novembre

El totsantcugat.cat segueix creixent en audiència i el mes de novembre ha aconseguit el seu rècord amb 53.566 usuaris únics segons dades de l'OJD. L'empresa auditora dels mitjans de comunicació de tot l'Estat certifica que és líder d'audiència a Catalunya pel què fa als mitjans locals d'un únic municipi. A més, amb aquesta xifra, bat el rècord d'audiència a Sant Cugat.

En el gràfic es mostra la comparació de les xifres del mes de novembre de tots els mitjans locals catalans, ja siguin d'un o més municipi, auditats per OJD:
El TOP 10 més llegit
Els 10 continguts més llegits el mes de novembre són els següents:
  1. Mor un santcugatenc en un accident múltiple
  2. Guia ràpida per votar a Sant Cugat
  3. Sant Cugat tindrà la primera benzinera 'low cost'
  4. Opinió del músic local Oriol Saltor "Renovació del DNI"
  5. Unes 40 persones, atrapades en un tren dels FGC durant 40 minuts
  6. 32.130 santcugatencs han votat a Sant Cugat en aquest 9N
  7. El Mercantic acollirà el Mercat gastronòmada
  8. La tercera fortuna mundial inverteix 2,6 milions d'euros a Sant Cugat
  9. Tres dies de Van Van Market al Mercantic
  10. La PAH de Rubí ocupa una altra oficina de CatalunyaCaixa
Força a les xarxes socials
La marca TOT també està consolidada a les xarxes socials del mitjà. L'adquisisicó d'aquests continguts varia segons la plataforma social utilitzada. I segons GoogleAnalytics, els lecors del TOT són molt actius a les xarxes socials. Del totes les visites, un 38% venen a través d'elles, i la majoria ho fan a través de la pàgina del Facebook del TOT (un 74% respecte el  25% de les vsites des de twitter). El TOT també té perfil d'esports a facebook.

Pel què fa a twitter, amb gairebé 7 mil seguidors, és el mitjà local català amb els usuaris més actius a la xarxa social Twitter.La manera en què els usauris consulten els continguts cada vegada és més diversificada. Segons l’Índex d’Audiència Activa (IAA*) elaborat per Sibilare, que mesura l’impacte dels mitjans digitals, posiciona el mitjà al número 8 del rànquing entre els mitjans nacionals de més audiència, superant al Diari ARA:



Pel què fa els dispositius a través dels quals arriben a la informació, el 52,62% ho fan a través d'un ordinador, el 36,20% pel mòbil i el 11,18% per la tauleta.

Les seccions més vistes
La secció del web que rep més visitants és la de Notícies amb la secció d'opinió inclosa. La precedeix els Classificats amb la borsa de treball i la immobiliària. Una secció en la que el propi usuari pot publicar un petit anunci ja sigui per oferir o per demanar alguna cosa. La secció de Comerç també és de les més vistes, amb continguts de qualitat dels diferents comerços de la ciutat i amb publireportatges enfocats als gustos dels santcugatencs. L'hemeroteca també és una de les parts més visitades, on es pot consultar l'edició impresa del TOT, amb més de 26 anys d'experiència al sector serveis i amb 22.500 exemplars setmanals. La secció d'Activitats on es publiquen els actes més destacats de Sant Cugat per a tots els públics, també és de les més visitades.

 
Comentaris

Destaquem