Totsantcugat.cat arriba a l'any superant expectatives

Les notícies, juntament amb els articles d'opinió i la secció dels classificats són els continguts més visitats

29.303 usuaris únics és la xifra més elevada que ha aconseguit el web en el seu primer any de vida i ha estat durant l'últim mes de maig. Des del passat 27 de juny del 2011, en total s'han enregistrat 423.000 visites, de les quals 60.000 són a través de dispositius mòbils (l'Iphone i l'Ipad són els més recurrents) i un total de 209.000 usuaris exclusius. Pel que fa a les xarxes socials, el twitter del TOT (@totsantcugat) té 2.257 seguidors (a dia 27 de juny) des del gener del 2011 i 1.521 fans a la pàgina del Facebook. D'aquesta manera es confirma la consolidació digital del producte web del TOT Sant Cugat i de les seves xarxes socials en només 12 mesos. Seguint amb les estadístiques, com a curiositat, Barcelona és la ciutat que més tràfic de visites condueix al portal abans que Sant Cugat.

El TOT digital
La inserció digital de la marca TOT va ser el 2006 amb el web totsantcugat.com. El 2011 les necessitats socials van fer que l'empresa s'adaptés a les noves tecnologies redissenyant el web amb un portal caracteritzat per sis seccions: Notícies, aporta informació immediata, opinió, una secció d'ofertes, una guia comercial molt complerta on clients tenen la seva pròpia pàgina, una agenda, un apartat de vídeos i els classificats. També cal destacar l'apartat de les galeries fotogràfiques on els professionals de la fotografia del TOT publiquen galeries temàtiques periòdicament.

Els continguts més visitats
Les notícies és la secció més visitada juntament amb l'apartat d'opinió on més de 50 articulistes de Sant Cugat tracten, diàriament, assumptes locals. Els classificats també és una de les seccions més consultades on tothom pot consultar les ofertes de la borsa de treball, la immobiliària, de motor, mascotes, les demandes de tot tipus de sector, entre d'altres. L'hemeroteca del TOT també és una de les parts amb més èxit del web on apareixen les edicions del TOT paper així com els especials temàtics. Pel que fa al comerç, cada negoci pot tenir la seva pàgina web pròpia dins del portal del TOT, amb les seves ofertes i galeries d'imatges, així com un vídeo corporatiu.

Les xifres
Des que el web totsantcugat.cat s'ha posat en funcionament, les visites no han parat de créixer. A partir del passat mes de gener l'augment d'usuaris únics es va notar considerablement:

Gener: 25.835
Febrer: 24.354
Març: 26.937
Abril: 25. 520
Maig: 29.303
Pàgines premium (pàgines pròpies dels comerços): 118
Ofertes: 305

Objectiu: la complementarietat
La marca TOT vol seguir sent el mitjà de referència dels santcugatencs (més del 85% de la població major de 14 anys diu que s’informa cada setmana amb el 'TOT) i consolidar-se com la guia comercial de la ciutat. El puntal del TOT és la complementarietat dels seus mitjans: l'edició paper, el web i el web mòbil.

Gràcies a tots!
La fidelitat dels santcugatencs i santcugatenques ha fet que any rere any la marca TOT es consolidi com a mitjà de referència de la ciutat. Des de l'empresa també volem agrair la feina de tots els seus treballadors des de redacció, passant pel departament comercial, per disseny, logística i per administració.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem