UASC considera que Promusa ja no és necessari

Creuen que la funció principal d’abaratir l’habitatge per a persones amb rendes baixes ja l’ha fet el mercat equiparant preus públics i privats

El partit Un Altre Sant Cugat (UASC) considera que l’empresa pública municipal Promusa dedicada principalment a la construcció i comercialització l’habitatge protegit ha deixat de ser útil. Segons la formació moltes de les promocions s’han acabat “amb una qualitat deficient” i la resolució dels conflictes ha estat encara pitjor.

A banda d’això opinen que la crisi ha equiparat el preu de l’habitatge públic i el privat cosa que fa que la funció Principal de promusa tingui ara molt menys sentit. Per això proposen estalviar diners a l’Ajuntament i suprimir aquesta empresa pública i que les seves funcions que encara són útils quedin diluïdes dins la regidoria d’habitatge. Segons el membre la UASC, Ramon Ubach “proposem que l’Ajuntament, si disposa dels diners, negociï directament amb bancs i caixes per donar sortida a pisos buits en forma d’habitatge protegit.”

Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara
Més informació
 
Comentaris

Destaquem