Calaixeres per al dormitori

Les calaixeres generalment les utilitzem per guardar la roba que no ens cap als armaris o la que va doblegada i no fa falta que tinguem penjada.

Entre la roba que podem doblegar sense risc que s’arrugui o que ens quedi malament hi ha les samarretes, roba íntima, mocadors, alguns jerseis que no siguin molt gruixuts o, fins i tot, gran part de la roba d’estiu. Aquest tipus de moble acostuma a tenir un disseny senzill, sense potes. La majoria tenen tres o quatre calaixos quadrats o rectangulars, però també podem trobar models una mica més alts que tenen vuit calaixos.

Hi ha qui adapta el calaix de més amunt per guardar joies, rellotges o accessoris que ocupen poc espai. Encara que les calaixeres es fan de fusta o altres materials com la melanina, podem trobar-ne de diferents tipus d’estils:

• Calaixeres vintage: són molt boniques, antigues i de fusta tallada i molt treballada.

• Calaixeres modernes: estan fetes per decorar d’una forma original, de fet poden tenir formes que no es corresponen a les tradicionals i que li donen un altre estil al dormitori.

• Calaixeres de disseny: aquest tipus de calaixeres acostumen a ser bastant exclusives i es fan imitant alguna forma original.

 
Comentaris

Destaquem