Carles Closa, amb el pseudònim de Txarly Brown, comença a treballar com a dissenyador gràfic a finals dels 80 a l’estudi gràfic de Pere Celma & Núria Duran. Allà comença la seva carrera desenvolupant la creativitat per a les empreses Parcs i Jardins, Bombes ESPA, Port de Barcelona, Museu del Cinema de Girona, etc. L’any 2000 funda el seu estudi propi i crea la marca Uptight 65. Txarly ha treballat com a free-lance per a empreses de roba, discogràfiques, promotores de concerts i artistes. També durant la seva llarga trajectòria ha aportat el seu talent a la imatge gràfica de clubs: Florida 135, Bathroom, Octopussy, Apolo o Monumental en són alguns exemples.
També com a DJ
Txarly també és conegut per la seva afició al col·leccionisme discogràfic i les seves actuacions com a discjòquei. Com a músic experimental, va publicar dos discos: Camping Gaz (Universal, 2001) i The Nairobi Trio (Enter Music, 2002). El 2006, Txarly desenvolupa minuciosament el text i la selecció musical per a la recopilació Achilifunk Gipsy Soul 1969-1979.
La rumba catalana
Entre el 2001 i el 2003, Txarly es va dedicar a col·leccionar vells discos de rumba i flamenc per incloure en les seves produccions electròniques. Així va néixer la seva afició a la rumba catalana i inicia una nova etapa d’obsessió per a aquest so, que el porta fins als nostres dies. El desembre del 2007 va ser nomenat portaveu de la Plataforma de la Rumba Catalana al simposi que Rumba Club va organitzar al CAT de Gràcia, on 150 rumbers es van reunir per decidir el seu futur i arran d'això a l’abril va ser nomenat President de Foment per la Rumba Catalana (FORCAT).
També com a DJ
Txarly també és conegut per la seva afició al col·leccionisme discogràfic i les seves actuacions com a discjòquei. Com a músic experimental, va publicar dos discos: Camping Gaz (Universal, 2001) i The Nairobi Trio (Enter Music, 2002). El 2006, Txarly desenvolupa minuciosament el text i la selecció musical per a la recopilació Achilifunk Gipsy Soul 1969-1979.
La rumba catalana
Entre el 2001 i el 2003, Txarly es va dedicar a col·leccionar vells discos de rumba i flamenc per incloure en les seves produccions electròniques. Així va néixer la seva afició a la rumba catalana i inicia una nova etapa d’obsessió per a aquest so, que el porta fins als nostres dies. El desembre del 2007 va ser nomenat portaveu de la Plataforma de la Rumba Catalana al simposi que Rumba Club va organitzar al CAT de Gràcia, on 150 rumbers es van reunir per decidir el seu futur i arran d'això a l’abril va ser nomenat President de Foment per la Rumba Catalana (FORCAT).
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok