Agraïment a l’Equip del CAP de Can Mates

'La qualitat humana i clínica son dos grans pilars que teniu; la gestió de l’agenda i la facilitat de tracte'

Voldria fer un agraïment a l’equip de maternoinfantil del Cap de Can Mates per la seva dedicació i seguiment en el meu procés de gestació del meu segon embaràs. La qualitat humana i clínica son dos grans pilars que teniu;  la gestió de l’agenda i la facilitat de tracte. Enhorabona per aquest equip. I, de fet, ja he deixat el seguiment de mútua perquè amb el seguiment tan delicat no cal una segona opció. Voldria també afegir que el meu primer embaràs vaig avortar per involució de l’embrió; coses que passen i molt més sovint passats els 35 anys. Desgraciadament no vaig rebre el mateix tracte. El Dr. Pessarrodona em va tractar de forma deshumanitzada i l’auxiliar ni tan sols em va dirigir cap paraula. Crec que com a pacient hem d’evidenciar les mancances del sistema i fer-les evident donat, que aquestes persones segueixen a dia d’avui donant serveis a Mútua de Terrassa. Considero necessari que aquests “professionals” siguin primer de tot persones i després que precisin de formació bàsica en donar males notícies. Puc assegurar que va ser més traumàtic el tracte que el diagnòstic. A més em van obligar a prendre el tractament avortígen davant del metge sense possibilitat de fer-ho a casa amb el meu company. Cal una revisió de protocols deshumanitzats i un bon filtratge per part del comitè d’ètica de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem