Carta de denúncia

Sorrentino es queixa pel mal funcionament de la línia L9 d’autobús

Voldria expressar la meva queixa pel mal funcionament de la línia L9 d’autobús, línia que agafo cada dia per anar a la feina. En tres dies diferents, i a hores diverses —a les 7, a les 8 i a les 10 del matí— l’autobús no ha passat.

En posar-me en contacte amb l’empresa Moventis per demanar una explicació, se’m va respondre que “el conductor s’havia perdut”. 

Em pregunto: podem els ciutadans acceptar aquestes excuses? Com pot l’Ajuntament afirmar que s’hauria de fomentar el transport públic si esperar un autobús al matí es pot convertir en un exercici d’ansietat i d’estrès afegit per als treballadors?

Crec que els usuaris mereixem un servei fiable i respectuós amb el nostre temps, especialment quan confiem en el transport públic per als nostres desplaçaments quotidians.

 Un sistema de mobilitat que vol ser sostenible no pot basar-se en la paciència infinita dels ciutadans, sinó en la responsabilitat i el compromís real amb la qualitat del servei. Em pregunto: aquells que tenen aquesta responsabilitat, estan fent alguna cosa per millorar?

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem