Voldria expressar la meva queixa pel mal funcionament de la línia L9 d’autobús, línia que agafo cada dia per anar a la feina. En tres dies diferents, i a hores diverses —a les 7, a les 8 i a les 10 del matí— l’autobús no ha passat.
En posar-me en contacte amb l’empresa Moventis per demanar una explicació, se’m va respondre que “el conductor s’havia perdut”.
Em pregunto: podem els ciutadans acceptar aquestes excuses? Com pot l’Ajuntament afirmar que s’hauria de fomentar el transport públic si esperar un autobús al matí es pot convertir en un exercici d’ansietat i d’estrès afegit per als treballadors?
Crec que els usuaris mereixem un servei fiable i respectuós amb el nostre temps, especialment quan confiem en el transport públic per als nostres desplaçaments quotidians.
Un sistema de mobilitat que vol ser sostenible no pot basar-se en la paciència infinita dels ciutadans, sinó en la responsabilitat i el compromís real amb la qualitat del servei. Em pregunto: aquells que tenen aquesta responsabilitat, estan fent alguna cosa per millorar?
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok