La insensibilitat d'Endesa

'L’única solució és acudir als Serveis Socials? Tan insensible és ENDESA?'

El passat mes de desembre i gener motivat per les baixes temperatures que vàrem tenir, el preu de l’energia elèctrica es va disparar. Com és un tema del qual ja es va parlar extensament als mitjans de comunicació no m’estendré en el mateix. En el meu cas, com en el meu domicili tot funciona amb energia elèctrica, no tinc gas, això va representar que la meva factura passes d’una mitjana de 140-150 euros cada dos mesos a una factura de 355 euros pels dos mesos esmentats; és a dir un increment del 236% aproximadament. Vaig trucar a ENDESA per veure si ho podia pagar a terminis i em van dir que el primer que havia de fer és tornar el rebut i que un cop a ells els constes com a tornat que tornes a trucar per demanar l’ajornament, Quan vaig tornar a trucar em van dir que la factura no es podia fraccionar, que només es pot fraccionar si hi hagués un error per part d’ENDESA. He anat a una oficina d’ENDESA aquí a Sant Cugat i m’han dit, que si, que tinc dret a demanar el fraccionament de la factura, però que ells no m’ho podien fer. He tornat a trucar a ENDESA i m’han tornat a dir que no i que l’única manera que tinc de demanar el fraccionament és demanar-ho als Serveis Socials. Jo vull pagar la factura, però amb una pensió de 400 € mensuals no puc pagar-ne 355 de cop; jo no tinc cap culpa que el preu de l’energia pugés tant per culpa de l’excés de demanda, Pregunto: L’única solució és acudir als Serveis Socials? Tan insensible és ENDESA?

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem